Veelgestelde vragen
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Het verzenden van je bestelling kost EUR 7,95 en we leveren je bestelling gratis vanaf EUR 100,-
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Alle artikelen zijn op voorraad en indien je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag. Het verzenden duurt circa 5 á 7 werkdagen. Zodra de zending ons magazijn verlaat, ontvang je de trackinggegevens om de zending te volgen waarmee je kunt zien wanneer de zending geleverd wordt.
Indien je niet thuis bent geeft de transporteur je pakket af bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.
Grote artikelen worden verzonden doormiddel van meubeltransport waarbij de transporteur contact met je zal opnemen om een afleverafspraak te maken.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Indien je op werkdagen voor 16.00 uur besteld, verzenden wij je bestelling dezelfde dag. Het verzendproces zelf duurt circa 5 á 7 werkdagen waarbij je de zending kunt volgen met de toegestuurde trackinggegevens.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Al onze artikelen worden verzonden met tracking en volledige verzekering naar het door jou opgegeven afleveradres. Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail update met trackinglink om je bestelling te volgen. Kleine artikelen worden als pakket verzonden, grotere artikelen worden op een houten pallet verzonden met vrachtvervoer over de weg.
Levering is voor de eerste deur op de begane grond (geen levering in huis).
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om artikelen binnen 14 dagen na de dag van levering te retourneren. In wettelijke termen heet dat ‘bedenktijd’. De bedenktijd gaat in op de dag nadat je het product hebt ontvangen. Dit geldt niet voor zakelijke klanten, gepersonaliseerde bestellingen en bijvoorbeeld gestoffeerde banken, gestoffeerde stoelen enz. Het product kan alleen worden geretourneerd als het niet is gebruikt en in de onbeschadigde originele verpakking wordt geretourneerd. Retourzendingen die tijdens de verzending of door onjuiste verpakking zijn beschadigd, kunnen wij niet in behandeling nemen. Stuur het artikel altijd aangetekend en verzekerd terug. De klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten voor het retourneren van artikelen.
Alle annuleringen en retourzendingen aan Interiorlabels dienen schriftelijk te gebeuren en per e-mail te worden verzonden. Na ontvangst van de artikelen zullen wij de totale kosten uiterlijk binnen 14 dagen aan je terugbetalen.
- Stuur ons een e-mail met je retouraanvraag naar info@interiorlabels.nl. Vul de volgende informatie in bij je retouraanvraag: ordernummer en reden van retour
- Verpak het artikel netjes en stevig (indien mogelijk in de originele verzenddoos) en voeg het onderstaande retourformulier toe aan het pakket.
- Plaats het adreslabel op de doos en zorg ervoor dat het oude verzendlabel verwijderd of niet meer zichtbaar is.
- Stuur het pakket terug met een pakketdienst naar keuze en vraag om een verzendbewijs. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
- Het retourneren van artikelen is niet van toepassing op zakelijke bestellingen, deze zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn bestelling?
- Je kunt het artikel binnen 14 dagen na levering van je bestelling retourneren.
- Het artikel is niet gebruikt, onbeschadigd en compleet met labels in de originele verpakking.
- Het retourneren van artikelen is niet van toepassing op zakelijke bestellingen, deze zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
Naar welk adres kan ik mijn retour sturen?
Interiorlabels BV
Retour
Honderland 528
2676LV Maasdijk
Nederland
info@interiorlabels.nl
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Na ontvangst en controle van het geretourneerde product stellen we je op de hoogte van de aankomst van het artikel. Als het product voldoet aan onze retourcriteria, wordt de restitutie verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van de terugbetaling erg afhankelijk kan zijn van de betaalmethode en je bank. De restitutie staat echter binnen 14 dagen op je rekening nadat je de bevestiging van de terugbetaling hebt ontvangen.
Contact
Hoe neem ik contact met jullie op?
Je kunt contact met ons opnemen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur (feestdagen uitgezonderd).
Kan ik langkomen om een product te bekijken?
Wij verkopen onze producten uitsluitend online, helaas zijn de producten niet fysiek te bezichtigen.
Wat is jullie adres?
Wat leuk dat je een kaart wilt sturen!
Honderdland 528, 2676LV Maasdijk (dit betreft geen bezoekadres).
Betalen
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt bij ons online betalen via iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard of Amex), PayPal, en Apple Pay.
Meer informatie over deze betaalmethoden vind je hieronder:
- iDEAL: Betalen via iDEAL doe je veilig en snel. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt op pinnen. Je rekent af in een vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd.
- Creditcard (Visa, MasterCard en American Express): Houd bij deze betaalmethode je creditcard bij de hand. Je hebt je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC-code nodig. Deze code staat op de achterkant van je creditcard en bestaat uit drie cijfers.
- PayPal: Heb je een PayPal-account? Dan kun je direct je betaling overmaken naar ons PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd zodat je direct weet of de betaling is goedgekeurd.
- Apple Pay: Apple Pay werkt op een selectie Apple apparaten. Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, het adres wordt automatisch overgenomen van je Apple-account, je vermijdt de hele check-out en je kan binnen een paar seconden met Face ID of Touch ID je bestelling afronden.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt de factuur via de mail zodra je bestelling door ons is verzonden. Je vindt deze dan in de bijlage van de e-mail. Ontvang je liever vooraf alvast een voorlopige factuur? Geen probleem, deze kun je opvragen bij onze klantadviseurs via e-mail of telefoon.
Hoe kan ik een factuur wijzigen?
In sommige gevallen kunnen wij een factuur wijzigen, neem hiervoor contact met ons op. Houd er wel rekening mee dat we de factuurdatum nooit kunnen aanpassen.
Let op: een particuliere bestelling kunnen we op de factuur achteraf niet aanpassen naar een zakelijke bestelling.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Heb je een product gevonden dat je mooi vindt en graag terugziet in je interieur? Klik dan op de winkelwagenknop op de productpagina en plaats het product in je winkelwagen. Ga vervolgens naar je winkelwagen. Daar kun je eventueel ook een kortingscode invullen. Door op de afrekenen knop te drukken, kom je telkens een stap verder in het bestelproces waar je stapsgewijs je gegevens in kunt vullen. Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Dat is geen probleem, want bij stap Factuuradres kun je een ander adres opgeven. Als je een account bij ons hebt en ingelogd bent, gaat bestellen nog sneller en vullen we grotendeels de gegevens al voor je in. Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van ons in je mailbox en houden we je per e-mail op de hoogte. Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld of dat de e-mail in je spam is terechtgekomen.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Omdat alle producten uit voorraad leverbaar zijn en er een automatische koppeling met ons magazijn is, kunnen wij je bestelling helaas niet annuleren.
Uiteraard kun je de bestelling na ontvangst wel aan ons retourneren.
Hoe wijzig ik een bestelling?
Omdat alle producten uit voorraad leverbaar zijn en er een automatische koppeling met ons magazijn is, kunnen wij je bestelling helaas niet wijzigen.
Uiteraard kun je de bestelling na ontvangst wel aan ons retourneren.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Op de productpagina van het product dat je op het oog hebt, kun je zien of deze op voorraad is. Je vindt de informatie onder de winkelwagenknop. Als we het product niet op voorraad hebben in ons magazijn, kun je dit helaas niet bestellen.
Zakelijk bestellen
Kan ik zakelijk bestellen?
Ja, dat kan zeker. Je kunt je bedrijfsgegevens invullen tijdens het bestelproces waarbij je van ons een zakelijke factuur ontvangt.
Kan ik grote aantallen bestellen?
Ja, dat kan zeker. Als je interesse hebt in een zakelijke bestelling, kun je contact opnemen voor een vrijblijvende offerte. Je kunt je bestelling ook online plaatsen en je bedrijfsgegevens invullen tijdens het bestelproces.