Garantie en klachten

Interiorlabels hanteert een garantietermijn van 1 jaar, ingaand op de datum van aankoop.
Reparaties of vervanging van producten uitgevoerd onder garantie leiden niet tot verlenging van de garantietermijn.

 

INTERIORLABELS GARANTIE

- wij hanteren een garantietermijn van 1 jaar
- de garantietermijn gaat in op de datum van aankoop
- het product is gekocht bij Interiorlabels (het kan zijn dat wij om de factuur vragen)
- vervanging of reparatie afhankelijk van de claim
- de garantie geldt naast en de wettelijke rechten die u als consument heeft, te veel verminderd

 GEEN GARANTIE

- als er slijtage is opgetreden die als normaal kan worden beschouwd
- als de schade is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, nalatig onderhoud of opzet
- als gebreken of gebreken al bekend zijn op het moment van aankoop of bij ontvangst van het product
- als het product wordt overgedragen aan een derde partij

 KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@interiorlabels.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.